Sorry, no right click

Sunday 6 November 2011

HujaN

hm...waktu hujan2 mcm ni la aku slalu layan blues aku..
kebanyakan memori y aku igt tu mesti memori y sedih..
kenapa ye bila hujan je mesti teringat benda sedih??



dalam movie pun cmtu.. scene breakup mesti hujan.. scene kematian=hujan

hm...padahal hujan ni satu anugerah Tuhan y indah.

masa hujanlah kita dpt tgk si katak melompat2.. burung beterbangan mencari tempat berlindung.
kucing melingkur utk memanaskan badan dan lambaian pohon2 hijau bila angin meniup..
aku rasa tenang tgk semua tu..

mulai sekarang kalau hujan lg petang2 ni..aku akn igt saat2 riang aku dan keluarga bermandi hujan di belakang rumah.. main perang lumpur dan keesokkan hari nya setiap sorang hidung merah dan rumah bising dengan bunyi bersin! hahaha

hm..aku jd happy pulak bila igt kenangan2 ni.. waktu sebelum IT berkembang nmpknya lebih bahagia..
tp tu x bermaksud aku x hargai teknologi2 skrg..

No comments:

Post a Comment